Umiejętność komunikacji gwarancją skutecznego szkolenia

Od tego, czy trener potrafi wyrażać swoje myśli poprawnie, czy ma szerokie słownictwo albo czy kontroluje to, co i jak mówi zależy przebieg i skutek szkolenia. Więc to od sposobu i umiejętność komunikacji zależy czy szkolenie osiągnie zamierzony cel. Jak zatem komunikować się ze szkolonymi pracownikami? Na co zwrócić uwagę aby być właściwie i dobrze odebranym przez słuchaczy? Oto kilka wskazówek.
Ten artykuł wskaże Ci jak:
- nawiązać kontakt z uczestnikami szkolenia
- kształtować swój autorytet wśród uczestników szkolenia
- jak przekazywać wiedzę podczas szkolenia, aby osiągnąć założone cele szkoleniowe.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
- praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
- narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami