Co powinien zawierać raport z audytu

Redakcja Portalu

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 7 października 2019
Audyt

Zadbaj o to, aby audytor zapisywał wyniki audytu, aby móc odnieść się do nich np. przy analizach czy podsumowaniach. Dlatego istotna jest kwestia sporządzenia odpowiedniej dokumentacji. Co powinny zawierać takie raporty?

Z artykułu dowiesz się:

  • jakie informacje powinny się znaleźć w raporcie z audytu

  • jaką formę powinien mieć taki raport

  • kiedy możesz uznać audyt za zakończony

Pozostało jeszcze 85 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
  • praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
  • narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Redakcja Portalu

Autor: Redakcja Portalu

KontroleMED.pl ABC świadczeniodawcy - serwis internetowy o tematyce kontroli w placówkach medycznych przez takie instytucje, jak NFZ, UODO, sanepidu, PIP, US, ZUS i innych służb.
Słowa kluczowe:
audytdokumentacja