Jak prezentować cennik przy ograniczonych możliwościach reklamy placówki

Anna Zubkowska-Rojszczak

Autor: Anna Zubkowska-Rojszczak

Dodano: 4 października 2019
Cennik usług medycznych

Cenniki usług zdrowotnych możesz prezentować na stronach internetowych, w ulotkach, czy w gabinetach lekarskich. Pamiętaj jednak, aby te nośniki nie zawierały cech reklamy, czyli np. nie informuj w nich o promocjach. W jaki sposób eksponować cennik świadczeń, aby nie narazić się na sankcje?

Z artykułu dowiesz się:

  • w jaki sposób podawać ceny za usługi, aby było to zgodne z przepisami

  • gdzie umieścić cennik świadczeń komercyjnych

  • co jest powszechnie przyjętą dobrą praktyką

Pozostało jeszcze 73 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
  • praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
  • narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Anna Zubkowska-Rojszczak

Autor: Anna Zubkowska-Rojszczak

Adwokat, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła też Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Praktykę zarządzania ochroną zdrowia przez jednostki samorządu terytorialnego na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Doradza podmiotom prowadzącym działalność leczniczą. Ukończyła aplikację prokuratorską i reprezentuje klientów również w sprawach karnych.