Jak prezentować cennik przy ograniczonych możliwościach reklamy placówki

Cenniki usług zdrowotnych możesz prezentować na stronach internetowych, w ulotkach, czy w gabinetach lekarskich. Pamiętaj jednak, aby te nośniki nie zawierały cech reklamy, czyli np. nie informuj w nich o promocjach. W jaki sposób eksponować cennik świadczeń, aby nie narazić się na sankcje?
Z artykułu dowiesz się:
-
w jaki sposób podawać ceny za usługi, aby było to zgodne z przepisami
-
gdzie umieścić cennik świadczeń komercyjnych
-
co jest powszechnie przyjętą dobrą praktyką
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
- praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
- narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Podobne artykuły
Zobacz również
Kalendarz Pokaż więcej »
Najbliższe terminy
31gru2019
Zgłoś do CSIOZ gotowość podłączenia systemów do Elektronicznej Platformy Gromadzenia, Analizy i Udostępnienia Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych31gru2019
Wykonaj tzw. remanent, czyli spis z natury31paź2019
Przekaż kwestionariusze sprawozdawcze osób zgłaszających się do leczenia z powodu używania środków odurzających lub substancji psychotropowych31paź2019
Złóż kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych (Rb-N)31paź2019
Złóż kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji (Rb-Z)