Jak prowadzić ewidencję czasu pracy, aby nie narazić się na kontrolę PIP

Sebastian Kryczka

Autor: Sebastian Kryczka

Dodano: 22 października 2019
Ewidencja czasu pracy

Pracownicy placówek medycznych – nawet takich, które świadczą usługi całodobowe - pracują w według ustalonej organizacji pracy. Jest ona kompromisem między zapewnieniem sprawności działania placówki w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych a optymalnym połączeniem między życiem zawodowym i czasem wolnym od pracy pracowników. Sprawdź, jak prowadzić ewidencję czasu pracy, aby nie narazić się na kary.

Z artykułu dowiesz się:

  • jakie informacje powinna zawierać ewidencja czasu pracy

  • czy musisz ją prowadzić oddzielnie dla każdego pracownika

  • co Ci grozi z tytułu naruszeń związanych z prowadzeniem ewidencji czasu pracy

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
  • praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
  • narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Sebastian Kryczka

Autor: Sebastian Kryczka

prawnik, absolwent Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii (Zakład Prawa Pracy) Uniwersytetu Wrocławskiego. Od 2002 r. zawodowo zajmuje się problematyką prawa pracy, zagadnieniami związanymi z działalnością kontrolno-nadzorczą sprawowaną przez Państwową Inspekcję Pracy. Współpracował m.in. z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Dolnośląską Komisją Ochrony Pracy. Jest m.in. współautorem komentarza do Kodeksu pracy, autorem komentarza do ustawy o PIP i komentarzy do kilkunastu rozporządzeń wykonawczych do Kodeksu pracy.