Jak sprawdzić tożsamość pacjenta przez telefon

Agnieszka Sztuwe

Autor: Agnieszka Sztuwe

Dodano: 27 listopada 2019
Jak sprawdzić tożsamość pacjenta przez telefon

Często zdarza się, że pacjenci rejestrują się telefonicznie lub żądają udzielenia informacji w ten sposób, a osoba w placówce medycznej nie jest w stanie skontrolować dokumentu tożsamości tej osoby. Jak wtedy postąpić?

Z artykułu dowiesz się:

  • jakie dodatkowe dane uzyskać od pacjenta przez telefon w celu weryfikacji jego tożsamości

  • gdzie uregulować sposób dodatkowej weryfikacji pacjenta

  • jakie inne formy weryfikacji przewidziano w kodeksie branżowym

Pozostało jeszcze 81 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
  • praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
  • narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agnieszka Sztuwe

Autor: Agnieszka Sztuwe

Radca prawny Kancelarii Naworska Marszałek sp.k. w Toruniu. W praktyce zawodowej zajmuje się obsługą przedsiębiorców, przede wszystkim w zakresie ochrony danych osobowych (z uwzględnieniem RODO). Interesuje się ponadto prawem autorskim, prawem własności przemysłowej. Obsługuje Rolnicze Grupy Producenckie przed organami administracji państwowej. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (2013). Podczas studiów odbywała praktyki w renomowanych, międzynarodowych kancelariach w Warszawie.