Jak zarządzać pracownikami, aby zminimalizować liczbę kontroli

Marzena Pytlarz

Autor: Marzena Pytlarz

Dodano: 8 listopada 2019
Zarządzanie

Zarządzanie zespołem to zadanie kierownika podmiotu leczniczego/właściciela praktyki lekarskiej, od którego zależy sukces działalności, a także brak uciążliwych kontroli różnych instytucji. Poznaj podstawowe zasady sprawnego zarządzania i wprowadź je do codziennej praktyki.

Z artykułu dowiesz się:

  • jak pozafinansowo motywować zespół pracowników

  • jak wyznaczać cele i wartości w działalności kliniki/gabinetu

  • w jaki sposób wykorzystać strategię planowania SMART i metodę zarządzania realizacją celów, aby zminimalizować kontrole

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
  • praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
  • narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz

Autor: Marzena Pytlarz

radca prawny, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.