Kiedy placówka może spełnić żądanie pacjenta w zakresie prawa do bycia zapomnianym

Agnieszka Sztuwe

Autor: Agnieszka Sztuwe

Dodano: 19 grudnia 2019
UODO Prawo do bycia zapomnianym

Pacjent, który nie jest od 2 lat pacjentem placówki, ale leczył się wcześniej w tym podmiocie przez 10 lat zwrócił się z wnioskiem o usunięcie wszystkich jego danych osobowych. Czy placówka może zrealizować wniosek i żądanie pacjenta?

Z artykułu dowiesz się:

  • w jakich sytuacjach możesz zastosować prawo do bycia zapomnianym

  • jakie regulacje dotyczą danych osobowych pacjentów w dokumentacji medycznej

  • kiedy możesz odmówić usunięcia danych pacjenta zawartych w dokumentacji medycznej

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
  • praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
  • narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agnieszka Sztuwe

Autor: Agnieszka Sztuwe

Radca prawny Kancelarii Naworska Marszałek sp.k. w Toruniu. W praktyce zawodowej zajmuje się obsługą przedsiębiorców, przede wszystkim w zakresie ochrony danych osobowych (z uwzględnieniem RODO). Interesuje się ponadto prawem autorskim, prawem własności przemysłowej. Obsługuje Rolnicze Grupy Producenckie przed organami administracji państwowej. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (2013). Podczas studiów odbywała praktyki w renomowanych, międzynarodowych kancelariach w Warszawie.