Kto powinien zapewnić pracownikom medycznym podpis elektroniczny do podpisywania e-recept

Przepisy wymagają, aby elektroniczną dokumentację medyczną podpisywać podpisem elektronicznym, który przyznaje się indywidualnie danej osobie. Pojawia się zatem problem z poniesieniem ewentualnych kosztów uzyskania podpisu w przypadku prowadzenia działalności leczniczej. Czy właściciel podmiotu ma zatem obowiązek zapewnić pracownikom podpis elektroniczny do podpisywania e-recept?
Z artykułu dowiesz się:
-
kto ponosi koszty zakupu podpisu elektronicznego
-
jakie narzędzia zapewnić personelowi, który podpisuje e-recepty
-
czy można przyjąć oświadczenie od lekarza, że dysponuje odpowiednimi środkami technicznymi i organizacyjnymi umożliwiającymi mu podpisywanie e-recept
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
- praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
- narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami