Od 1 stycznia rewolucja w ewidencji odpadów – jak się przygotować

Od nowego roku ewidencja odpadów, rejestr i sprawozdawczość będą prowadzone w wersji elektronicznej, za pośrednictwem indywidualnego konta w systemie BDO. Dokumenty dotyczące ewidencji odpadów będziemy wprowadzać na bieżąco przez system. Poznaj szczegóły tego nowego rozwiązania.
Z artykułu dowiesz się:
-
jak się zarejestrować w elektronicznej bazie odpadów
-
w jakim terminie składać roczne sprawozdanie o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu nimi
-
jak w praktyce będzie wyglądać gospodarka odpadami po 1 stycznia
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
- praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
- narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami