Pracownik na umowie zlecenia – czy możesz mu udzielić płatnej przerwy

Umowa zlecenia jest rodzajem umowy cywilnoprawnej podlegającej przepisom Kodeksu cywilnego. Te przepisy nie zawierają żadnych regulacji w zakresie czasu pracy, norm czasu pracy czy przerw. Czy można zawrzeć w takiej umowie zapis o płatnej przerwie w wykonywaniu zlecenia?
Z artykułu dowiesz się:
-
czy umowa zlecenia może zawierać postanowienia dotyczące przerw
-
jak postępować z wynagrodzeniem w razie zapewnienia przerwy
-
jaki wpływ mają przepisy bhp na na zapewnienie przerw
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
- praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
- narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami