Przed czym zabezpieczy Cię procedura zarządzania skargami

Maciej Lipka

Autor: Maciej Lipka

Dodano: 1 marca 2019
Skargi pacjentów

Jeśli chcesz zminimalizować ryzyko kontroli, opracuj procedurę zarządzania skargami i wnioskami, które składają twoi pacjenci. Przyjęcie procedury jest dobrowolne, ale dzięki niej będziesz mógł szybciej reagować na problemy. Dowiedz się, jakie elementy zawrzeć w takim dokumencie.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
  • praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
  • narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Maciej Lipka

Autor: Maciej Lipka

specjalista w zakresie prawa medycznego i ochrony danych osobowych.