Publiczna placówka powiadomi pacjenta SMS-em o terminie wizyty

Marzena Pytlarz

Autor: Marzena Pytlarz

Dodano: 9 maja 2019
Publiczna placówka powiadomi pacjenta SMS-em o terminie wizyty

W prywatnych przychodniach powiadamianie pacjentów o wizycie to standard. Dzięki temu każdy, w prosty sposób może ją odwołać, np. za pomocą SMS-a. W publicznych placówkach takie rozwiązanie nie jest regułą, a raczej wyjątkiem. Dlatego tysiące pacjentów nie odwołują wizyt i nie przychodzą na nie, przez co inni muszą dłużej czekać w kolejce do specjalisty. Szykowane są zmiany prawne, które mają to zmienić. Poznaj szczegóły.

Pozostało jeszcze 77 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
  • praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
  • narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz

Autor: Marzena Pytlarz

radca prawny, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.
Słowa kluczowe:
rejestracja pacjentaSMS