Jak określić zadania epidemiologa w regulaminie organizacyjnym

Redakcja Portalu

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 21 listopada 2019
Szpital

Główne zadania epidemiologa szpitalnego to nadzór nad procedurami zapewniającymi ochronę przed zakażeniami szpitalnymi i nadzór nad pacjentami z zakażeniami szpitalnymi, a także prowadzenie rejestru tych zakażeń. Jak je opisać w regulaminie placówki?

Z artykułu dowiesz się:

  • co należy do zadań epidemiologa szpitalnego

  • w jaki sposób wyszczególnić zadania epidemiologa szpitalnego w regulaminie organizacyjnym

Pozostało jeszcze 79 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania w obszarach najczęściej poddawanych kontroli
  • praktyczne podpowiedzi, jak się przygotować do kontroli, jak działać w trakcie i po wizycie kontrolerów
  • narzędzia do dochodzenia swoich racji – wzory pism i dokumentów, kalendarium z istotnymi terminami
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Redakcja Portalu

Autor: Redakcja Portalu

KontroleMED.pl ABC świadczeniodawcy - serwis internetowy o tematyce kontroli w placówkach medycznych przez takie instytucje, jak NFZ, UODO, sanepidu, PIP, US, ZUS i innych służb.
Słowa kluczowe:
nadzór epidemiologiczny